Facebook Pixel

Abonēšanas, piegādes un anulēšanas noteikumi.

1. Vispārīgie noteikumi.

1.1. Pakalpojumus sniedz SIA “Izdevniecība Rīgas Viļņi” (turpmāk tekstā – Izdevniecība), reģ.nr.40003363975, juridiskā/ faktiskā adrese Kaļķu iela 15-8, Rīga, LV-1050, tālr. (+371) 67842577, e-pasts birojs@rigasvilni.lv, www.rigasvilni.lv.

1.2. Izdevniecība sniedz šādus pakalpojumus:

- Drukātā preses izdevuma abonementa iegāde.

- Digitālā preses izdevuma abonementa iegāde.

- Atsevišķa digitālā preses izdevuma iegāde.

1.3. Pakalpojumus iespējams saņemt:

- vietnē www.zurnali.lv.

- sazinoties ar Izdevniecības Abonēšanas servisu pa tālruni.

- rakstot uz Abonēšanas servisa e-pastu.

- klātienē Izdevniecībā.

1.4. Abonēšanas servisa kontakti: adrese Kaļķu iela 15-8, Rīga, LV-1050, tālr. (+371) 67842571, e-pasts abone@rigasvilni.lv. Saziņa ir iespējama latviešu un krievu valodā. Atbilde tiks sniegta:

- pa tālruni darba dienās no plkst. 9:00 – 17:00 nekavējoties, brīvdienās jautājums tiks ierakstīts balss pastkastītē un atbilde tiks sniegta nākamajā darba dienā.

- pa e-pastu 3 - 5 darba dienu laikā.

- pa pastu 3 - 5 darba dienu laikā.

1.5. Klientam ir iespējams iegādāties Izdevniecības un citu izdevniecību produktus. Informācija par izdevēju ir norādīta pie produkta.

1.6. Klients var saņemt pakalpojumus, ja viņam ir vismaz 18 gadi vai ir aizbildņa atļauja.

2. Cena.

2.1. Klientam tiek norādīta galīgā cena, ieskaitot nodokļu maksājumus. Ja ir kādas papildu izmaksas, tās tiek paziņotas pirms pasūtījuma noformēšanas un samaksas veikšanas.

2.2. Izdevniecība var noteikt produktam speciālo cenu piedāvājumu. Pie piedāvājuma tiek norādīti tā kritēriji.

2.3. Samaksa tiek veikta Eiro valūtā (EUR).

2.4. Samaksa tiek veikta priekšapmaksas veidā par visu pasūtījumu. Izdevniecība var piedāvāt Klientam veikt dalīto maksājumu. Dalītā maksājuma nosacījumi tiek norādīti pie konkrētā piedāvājuma.

2.5. Rēķinus ir iespējams apmaksāt jebkurā internetbankā, banku filiālē, Latvijas Pasta nodaļā, veikalos Maksima, Narvesen, Mego un top!, kā arī Izdevniecībā (šajā gadījumā maksājumu ir iespējams veikt tikai skaidrā naudā). 

2.6. Uz rēķina ir norādīta informācija par bankas norēķinu kontiem, uz kuriem veicama samaksa, un informācija, kas jānorāda maksājuma uzdevumā.

3. Drukātā preses izdevuma abonements.

3.1. Drukātā preses izdevuma abonementa līguma noformēšanas kārtība.

3.1.1. Abonementu klients var noformēt, izvēloties no aktuālajiem abonēšanas piedāvājumiem – preses izdevuma piegāde noteiktam abonēšanas periodam par noteiktu cenu.

3.1.2. Abonementa sākuma mēnesi un abonementa mēnešu skaitu klients izvēlas no piedāvātajiem variantiem.

3.1.3. Abonementu ir iespējams noformēt vietnē www.zurnali.lv, klientam sazinoties ar Abonēšanas servisu pa tālruni, rakstot uz Abonēšanas servisa e-pastu vai klātienē Izdevniecībā.

3.1.4. Noformējot abonementu, klientam precīzi jāsniedz nepieciešamā informācija:

3.1.4.1. Vārds, uzvārds uz kā tiek noformēts abonements (juridiskas personas nosaukums, rekvizīti, ja abonements tiek formēts juridiskai personai).

3.1.4.2. Preses izdevuma piegādes adrese.

3.1.4.3. Rēķina jeb maksātāja adrese (ja tā atšķiras no piegādes adreses).

3.1.4.4. Kontakttālrunis saziņai.

3.1.4.5. E-pasta adrese (ja tāda ir) saziņai.

3.1.4.6. Izvēlētā preses izdevuma nosaukums.

3.1.4.7. Abonementa sākuma mēnesis.

3.1.4.8. Abonementa ilgums (abonementa periods).

3.1.5. Ja abonements tiek noformēts:

3.1.5.1. Vietnē www.zurnali.lv, tad klients var izvēlēties kādu no apmaksas iespējām:

- Maksāt ar karti – klients tiek novirzīts uz maksājumu nodrošinātāja lapu.

- Maksāt ar internetbanku – tiek izveidots savienojums ar vietnē pieejamu internetbanku.

- Maksāt ar rēķinu – uz klienta norādīto e-pastu tiek nosūtīts rēķins pasūtījuma apmaksai.

3.1.5.2. Pa tālruni vai ar e-pasta starpniecību, tad klientam tiek nosūtīts rēķins apmaksai pa pastu vai uz klienta norādīto e-pasta adresi.

3.1.5.3. Klātienē Izdevniecībā – skaidrā naudā.

3.1.6. Rēķins ir jāapmaksā rēķinā norādītajā termiņā.

3.1.7. Savlaicīgi neapmaksāts rēķins tiek anulēts un pasūtījums nestājas spēkā.

3.1.8. Abonements stājas spēkā abonēšanas cenas samaksas brīdī un ir spēkā izvēlētajā abonēšanas periodā. Dalītā maksājuma gadījumā – abonements ir spēkā uz apmaksāto periodu.

3.1.9. Noformējot pasūtījumu, klients ir atbildīgs par norādīto datu pareizību, īpaši par piegādes adreses pareizību. Izdevniecība negarantē izdevuma piegādi, ja adrese ir nepareiza.

3.1.10. Ja tiek norādīta nepareiza piegādes adrese, Izdevniecība patur tiesības klientam piestādīt rēķinu par administratīvajām izmaksām, kas tai ir radušās līguma grozījumu rezultātā.

3.2. Drukātā preses izdevuma piegāde.

3.2.1. Piegāde notiek uz klienta norādīto adresi Latvijas teritorijā.

3.2.2. Preses izdevums tiek piegādāts tikai gadījumā, ja klients ir savlaicīgi apmaksājis izvēlēto abonementu.

3.2.3. Piegādi nodrošina VAS “Latvijas Pasts”. Izdevniecība patur tiesības izvēlēties un mainīt piegādes pakalpojuma sniedzēju, iespēju robežās ņemot vērā klienta vēlmes.

3.2.4. Izdevniecība nodrošina bezmaksas piegādi. Klientam nav jāveic papildu maksa par piegādi.

3.2.5. Klients saņem tos preses izdevuma numurus, kas tiek izdoti viņa abonementa periodā, saskaņā ar preses izdevuma izdošanas grafikiem. Grafikus lūdzu skatīt šeit.

3.2.6. Uz preses izdevuma vāka norādītais mēnesis var nesakrist ar iznākšanas/izdošanas mēnesi.

4. Digitālā preses izdevuma abonements.

4.1. Digitālā preses izdevuma abonementa līguma noformēšanas kārtība.

4.1.1. Digitālā preses izdevuma abonements ir drukātā žurnāla kopija elektroniskā formātā.

4.1.2. Abonementu klients var noformēt, izvēloties no aktuālajiem abonēšanas piedāvājumiem.

4.1.3. Abonementa sākuma mēnesi un abonementa mēnešu skaitu klients izvēlas no piedāvātajiem variantiem.

4.1.4. Abonementu ir iespējams noformēt vietnē www.zurnali.lv.

4.1.5. Lai noformētu digitālā preses izdevuma abonementu, klientam obligāti jāreģistrējas kā lietotājam vietnē www.zurnali.lv.

4.1.6. Noformējot abonementu, klientam precīzi jānorāda nepieciešamā informācija:

4.1.6.1. Vārds, uzvārds, uz kā tiek noformēts abonements (juridiskas personas nosaukums un rekvizīti, ja abonements tiek formēts juridiskai personai).

4.1.6.2. Rēķina jeb maksātāja adrese.

4.1.6.3. Kontakttālrunis saziņai.

4.1.6.4. E-pasta adrese (ja tāda ir) reģistrācijai vietnē un saziņai.

4.1.6.5. Izvēlētā preses izdevuma nosaukums.

4.1.6.6. Abonementa sākuma mēnesis.

4.1.6.7. Abonementa ilgums (abonementa periods).

4.1.7. Noformējot abonementu vietnē www.zurnali.lv, klients var izvēlēties kādu no apmaksas iespējām:

- Maksāt ar karti – klients tiek novirzīts uz maksājumu nodrošinātāja lapu.

- Maksāt ar internetbanku – tiek izveidots savienojums ar vietnē pieejamu internetbanku.

- Maksāt ar rēķinu – uz klienta norādīto e-pastu tiek nosūtīts rēķins pasūtījumu apmaksai.

4.1.8. Rēķins ir jāapmaksā rēķinā norādītajā termiņā.

4.1.9. Savlaicīgi nesamaksāts rēķins tiek anulēts un pasūtījums nestājas spēkā.

4.1.10. Abonements stājas spēkā abonēšanas cenas samaksas brīdī un ir spēkā izvēlētajā abonēšanas periodā.  Dalītā maksājuma gadījumā – abonements ir spēkā uz apmaksāto periodu.

4.1.11. Noformējot pasūtījumu, klients ir atbildīgs par norādīto datu pareizību.

4.1.12. Ja tiek norādīti nepareizi dati, Izdevniecība patur tiesības klientam piestādīt rēķinu par administratīvajām izmaksām, kas tai ir radušās līguma grozījumu rezultātā.

4.2. Digitālā preses izdevuma pieejamība.

4.2.1. Digitālais preses izdevums ir pieejams vietnē www.zurnali.lv, klientam ielogojoties ar savu lietotājvārdu un paroli.

4.2.2. Lai digitālais preses izdevums būtu pieejams, klienta digitālajai videi ir jāatbilst šādām tehniskajām prasībām:

4.2.3. Digitālo preses izdevumu nav iespējams lejupielādēt vai pavairot – to ir iespējams lasīt tikai vietnē www.zurnali.lv.

4.2.4. Digitālais preses izdevums ir pieejams tikai tādā gadījumā, ja klients ir savlaicīgi apmaksājis izvēlēto abonementu.

4.2.5 Izdevniecība papildus noslēgtajam līgumam nodrošina bezmaksas arhīva pakalpojumu - digitālā preses izdevuma bezmaksas pieejamību ne ilgāk kā 5 gadus no pasūtījuma izpildes sākuma datuma. Ja vietnes darbība šajā periodā tiek pārtraukta - līdz vietnes darbības pārtraukšanai. Klientam ir tiesības jebkurā laikā atteikties no arhīva pakalpojuma, sazinoties ar abonēšanas servisu.

4.2.6 Klientam ir pieejami tie preses izdevuma numuri, kas ir izdoti viņa abonementa periodā, saskaņā ar preses izdevuma izdošanas grafikiem. Grafikus lūdzu skatīt šeit.

4.2.7 Uz preses izdevuma vāka norādītais mēnesis var nesakrist ar iznākšanas/izdošanas mēnesi.

5. Abonementa pārtraukšana.

5.1. Ja klients vēlas atteikties no abonementa vai pārtraukt abonementu, pirms ir pagājis apmaksātais abonementa periods, viņam ir jāsūta pieteikums elektroniskā formā uz e-pastu abone@rigasvilni.lv vai rakstiskā formā uz Izdevniecības pasta adresi.

5.2. Pieteikumā jānorāda: maksātāja vārds, uzvārds/ juridiskas personas nosaukums, adrese, abonements, no kura vēlas atteikties vai pārtraukt, banka un konta numurs, uz kuru jāpārskaita naudas atlikums par klienta atteiktajā/pārtrauktajā periodā nepiegādātajiem preses izdevumiem.

5.3. Klients var atteikties no abonementa, un tas tiek anulēts no tuvākā iespējamā datuma, kurā vēl nav iznācis preses izdevums. Tuvākā iespējamā datuma noteikšanai tiek ņemts vērā preses izdevuma ražošanas un piegādes grafiks. Atteikties no jau piegādātiem preses izdevuma numuriem nav iespējams.

5.4. Ja preses izdevums jau ir nodots tipogrāfijā drukāšanai un tā atsaukšana nav iespējama, tad anulācija notiek ar nākamo vēl neizdoto numuru.

5.5. Klients tiek informēts par datumu, kad abonements tiek anulēts, kā arī par naudas summu, kas tiek pārskaitīta uz viņa norādīto kontu. Naudas summa tiek pārskaitīta 14 (četrpadsmit) kalendāro dienu laikā no abonementa pārtraukšanas dienas.

5.6. Ja izdevniecība preses izdevumu pārtrauc izdot, klientam tiek atgriezts naudas atlikums par atlikušajā periodā nepiegādātajiem izdevumiem. Par naudas atlikuma atgriešanu klientam par nepiegādātajiem  izdevumiem nes atbildību izdevniecība, kas izdod izdevumu. Ja klients vēlas saņemt naudas atlikumu, viņam ir jāsūta pieteikums elektroniskā formā uz e-pastu abone@rigasvilni.lv vai rakstiskā formā uz Izdevniecības pasta adresi 3 (trīs) gadu laikā no preses izdevuma izdošanas pārtraukšanas. Pieteikumā jānorāda: vārds, uzvārds/ juridiskas personas nosaukums, adrese, banka un konta numurs, uz kuru jāpārskaita naudas atlikums par nepiegādātajiem preses izdevumiem.

6. Abonēšanas pagarināšana.

6.1. Tuvojoties abonementa līguma noslēgumam, Izdevniecībai ir pienākums klientam nosūtīt (pa e-pastu vai uz norādīto adresi) (ja tādu klients ir sniedzis saziņai) informāciju par tuvojošos abonementa līguma noslēgumu un piedāvājumu automātiski pagarināt šo abonementa līgumu uz nākamo periodu, apmaksājot informācijai klātpievienoto avansa rēķinu par Izdevniecības jauno abonēšanas perioda piedāvājumu. Papildus Izdevniecībai ir pienākums nosūtīt informāciju par iespēju reģistrēties lojalitātes programmai -saņemot priekšrocības attiecībā pret pārējiem klientiem.

6.2. Izdevniecības jaunais abonēšanas perioda piedāvājums un avansa rēķins tiek sagatavots, ievērojot klienta esošo abonementu un tā termiņu, kā arī lojalitātes programmas noteikumus, ja klients lojalitātei ir pieteicies.

6.3. Uz avansa rēķina Izdevniecība skaidri un nepārprotami norāda informāciju, ka šis rēķins ir avansa rēķins un tas klientam nav jāapmaksā, ja viņš nevēlas pagarināt abonementa līgumu.

6.4. Tuvojoties abonementa līguma noslēgumam, Izdevniecība var sazināties ar klientu pa tālruni (ja tādu klients ir sniedzis saziņai), nododot klientam informāciju par tuvojošos abonementa līguma noslēgumu, un piedāvājumu automātiski pagarināt šo abonementa līgumu uz nākamo periodu ar informāciju par iespēju reģistrēties lojalitātes programmai, saņemot dažādas priekšrocības.

7. Digitālā preses izdevuma atsevišķa numura pirkums.

7.1. Atsevišķu digitālā preses izdevuma numuru var iegādāties vietnē www.zurnali.lv. Vietnes arhīvā iegādei ir pieejami arī neaktuāli/vēsturiski numuri.

7.2. Lai iegādātos atsevišķu numuru, pie attiecīgā preses izdevuma jāizvēlas sadaļa PIRKT un no arhīva jāatlasa nepieciešamais numurs.

7.3. Lai veiktu pirkumu, klientam obligāti jāreģistrējas kā lietotājam vietnē www.zurnali.lv.

7.4. Veicot pirkumu vietnē www.zurnali.lv, klients var izvēlēties kādu no apmaksas iespējām:

- Maksāt ar karti – klients tiek novirzīts uz maksājumu nodrošinātāja lapu.

- Maksāt ar internetbanku – tiek izveidots savienojums ar vietnē pieejamu internetbanku.

7.5. Pēc maksājuma veikšanas, digitālā preses izdevuma numurs uzreiz ir pieejams lasīšanai.

7.6. Digitālais preses izdevums ir pieejams vietnē www.zurnali.lv, klienta profilā zem sadaļas MANI PIRKUMI, klientam ielogojoties ar savu lietotājvārdu un paroli.

7.6.1. Lai digitālais preses izdevums būtu pieejams, klienta digitālajai videi ir jāatbilst šādām tehniskajām prasībām.

7.7. Digitālo preses izdevumu nav iespējams lejupielādēt vai pavairot – to ir iespējams lasīt tikai vietnē www.zurnali.lv.

7.8. Izdevniecība papildus noslēgtajam līgumam nodrošina bezmaksas arhīva pakalpojumu - digitālā preses izdevuma bezmaksas pieejamību ne ilgāk kā 5 gadus no pasūtījuma izpildes sākuma datuma. Ja vietnes darbība šajā periodā tiek pārtraukta - līdz vietnes darbības pārtraukšanai. Klientam ir tiesības jebkurā laikā atteikties no arhīva pakalpojuma, sazinoties ar abonēšanas servisu.

8. Nekvalitatīvs pakalpojums, prece, sūdzību izskatīšana un saziņa ar klientu apkalpošanas nodaļu.

8.1. Ja klients nav saņēmis preses izdevumu un preses izdevums tiek piegādāts bojātā veidā, lūdzam sazināties ar Abonēšanas servisu pa e-pastu abone@rigasvilni.lv vai tālruni (+371) 67842571.

8.2. Klients sūdzību var iesniegt latviešu vai krievu valodā. Sūdzība tiks izskatīta 3 - 5 darba dienu laikā. Abonēšanas serviss informēs klientu pa tālruni vai e-pastu par iespējamiem risinājuma variantiem.

8.3. Jebkuru neskaidru jautājumu gadījumā lūdzam klientus sazināties ar abonēšanas servisu - e-pasts: abone@rigasvilni.lv vai tālruni (+371) 67842571.

8.4. Ja klients vēlas veikt adreses maiņu, lūdzam sazināties ar abonēšanas servisu - e-pasts: abone@rigasvilni.lv vai tālruni (+371) 67842571.

8.5. Klienta tiesības aizsargā Patērētāja tiesību aizsardzības likums.

9. Personas dati.

Privātuma politika veido neatņemamu šo līguma noteikumu daļu, lūdzu iepazīties šeit, www.zurnali.lv vai Izdevniecības birojā pie Biroja administratores.